12 maj

Ojoj. Jag känner mig helt halv utan min kamera, men förhoppningsvis får jag ju åka hem på fredag. Omg liksom bah! Hem! hem till Puffen! Och precis lagom till hans födelsedag! Och till SOF. Vad mer kan man begära? Knappast något. Eller jo, det skulle vara en portion med kycklingspett och jordnötssås då. För det lär ju dröja mellan gångerna nu.. Buhu.

Annars finns verkligen inte mycket att göra här. Mamma åkte hem tidigare idag och nu får jag gå själv på stan. Tråååk. Har lite filmer jag kan se, men jag vill egentligen inte sitta still, det är ju bra att röra på sig. (oh my god i can't believe you just said that!) Och när jag inte har något att göra så äter jag av allt godis jag har. Det känns som om det är det enda jag gör. Dom som jobbar här måste tro att jag lever på godis. Man får nästan lite ångest. Men vad fan, hur ofta byter man lungor liksom? Fick lite post idag också, bla en bok. Böcker är bra skit. Har dock aldrig läst något av Martina Haag, mest för att jag inte läser chic-lit, men någon gång ska man väl hänge sig åt sånt också. Harlequinromaner blir nästa sak att ta tag i! Ha-ha... Fick ett fint kort av min kusin och hans lilla familj också. Måste komma ihåg att tacka för det.
Skittles köpte jag igår, dom är så goda. Sen kom jag på att jag beställde såna (tror jag) för ett tag sen, så jag har nog fler hemma. Fan, jag har godis för flera år framöver..


Kommentarer
Postat av: Katarina

Du får väl bjuda... Kommer förbi imorgon och snaskar : ) Underlättar packningen när du ska hem om inte annat, K

2009-05-13 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback