Social.

Just nu känner jag ett sjukligt behov av att umgås med folk. Inte så konstigt kanske, jag har mer energi än vad jag har haft på länge, jag har varit nästan isolerad i fem veckor och jag vill börja mitt nya liv typ nu. Jag vill göra saker, se saker, dricka mig full på gin & tooonic. Mest tonic, för det är så himla gott. Bah! Tristess! Kommer förgås av att vara sjukskriven ett halvår. Och att inte få åka tåg eller buss, herregud, hur ska jag ta mig någonstans? Plugga! Jag kan plugga! På distans, vad som helst! Fornfransk fonetik eller nått. Kanske lite matematik, om jag nu vill plugga ekonomi sen. Uäck, jag hatar matte. Borde lätta upp det med något roligt också. Lite samhällskunskap också. Mmm, ljuva samhällskunskap. Fan, nu får jag ångest för allt också. Måste ha lite ostbågar tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback