13 maj

ÅH. Tråkigt. Bajsväder. Jag var nere en sväng på stan, det regnade och jag kom på att jag hade tagit av luvan från min jacka. Fiffigt Sara! Men äsch, det regnade inte så mycket och inte så länge så jag klarade mig. Fick ett infall och letade upp en frisör som fick karva lite i mitt hår. Det blev bra, även om luggen kanske blev lite kort. Men skitsamma, den växer ju liksom ut igen. Haha. Och så var jag inne på Tiger, affäern där allt kostar typ ingenting. Fick lägga band på mig själv för att inte komma ut med en hel servis. det blev bara en grön, genomskinlig sparbössebjörn, ett par röda solbrills och en putsduk till glasögon. Jag kände mig duktig som inte shoppade så mycket. Fast jag köpte ju lite böcker också. Men jag konsumerar böcker som normalt folk konsumerar toalettpapper. ja, alltså, jag använder det ju inte som toapapper, men jag läser ju ut dom så fort.

Nu kanske jag inte får åka hem på fredag, utan kanske får stanna över helgen. jag kommer ju i vanlig saraordning att tvärvägra. Jag ska hem till Nils föllsedag! End of discussion. Jäkla medicin som inte kan hålla sig jämn. Det var då själva... Nåja, hem ska jag. Om inte annat kan jag ju rymma. Vem har koll på mig när jag är på stan liksom? Kan ju vara svårt att smuggla ut mitt bagage iofs..

Äsch. Jag ska väl sova. Prov imorgon, igen. Åh. Så. Kul.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag vill ha såna brills! :O

Postat av: Bartie

Jag har en känsla av att det är bättre att låta det där ta den tid det behöver än att snabba sig hem för att din katt fyller år. :V

2009-05-14 @ 10:42:52
URL: http://enannangang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback