Ciao.

Åh. Jag tog bort den igen. Jag älskar min piercing. Den  tillhör min identitet, men jag har faktiskt börjat gilla mina lungor ganska mycket också och det vore ju så himla dumt om dom skulle dö bara för att jag vill se ut som en tjur. Fan, jag älskar min piercing, jag måste skriva en hyllning till den någon dag, och kanske begrava ett av smyckena under vinbärsbusken. Men det finns ju annat man kan roa sig med. Men kan ju töja befintliga hål. (det där lät ju hur snuskigt som helst, men ni fattar väl. Annars får ni fan sluta läsa min blogg. Skämmes ta mig fan!) Jag tror bestämt att det är jag som surfar in på Barbarella och beställer hem lite töjkit. (sagt och gjort) Fan, vad ska jag nu göra, får börja pandamåla mig för att inte se ut som en kommunaltant. Nåja, jag kommer väl på något. Nu ska jag äta fetaost och sen sova. Imorrn kommer Tushi!

över och ut.

Kommentarer
Postat av: Bartie

Vad var det för töjkit? If you know what I mean and I think you know what I mean liksom :mhm:

Postat av: Sara

Bartie: Såna hästskoformade, man kan stoppa dom lite varstans :p Det var typ dom minsta dom hade :D I ståååål. Inga ben här inte, än.

2009-05-23 @ 12:45:42
URL: http://nooby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback