Rund under fötterna.

Mina fötter är tjocka igen! Jag känner mig som en tant. Men dom är nog tjocka för att jag inte har rört på mig så mycket idag. Jag får väl skämmas lite. Antar jag. Men jag ska ge mig ut nu. Ska ta med Camerån och kanske fota. Fast det är iofs kolmörkt ute, men hey. I have good camera, yes. Och vem säger att mörker inte makes good pictures.

Förresten, jag ska snart launcha min nya blogg. Inget fancy alls, jag är bara trött på blogg.se. Har bara lite små justeringar att göra på den andra. Oh, så hemlig man kan vara. Men det är lungan (ha-ha-ha). Ni kommer att få veta. Sinom tid, mina vänner, sinom tid. Förresten så ska jag iväg och rida islandshäst den 7 juni! Iiiiiiiiiiiiiiiiih! Woho liksom. Happy me. Måste leta fram min störtkruka. Nehej, ut i mörkret.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad blir det för bloggtjänst den här gången? Kan du avslöja det åtminstone? :) Det är ju annars mitt andra problem, förutom vad jag ska döpa min nya blogg till: i vilket företags händer ska jag lägga den? Funderar på Wordpress...

2009-05-27 @ 10:40:01
Postat av: Kajsa

Switch, om du ska kommentera min systers blogg ber jag dig vänligt men bestämt att använda dig utav just namnet switchbitch. Jag blir förvirrad när jag spionerar på min systers vänner annars! Nya bloggen kommer finnas på blogger, dom är grymt bra det var min idé! :D Moahahaha! :P

2009-05-27 @ 11:10:24
Postat av: Fredrik (the God formerly known as switchbitch)

Kajsa: Haha! Fast jag ÄR ju inte Switch längre - utan enbart Dom - därav namnbytet :)

2009-05-27 @ 11:46:39
Postat av: Kajsa

Kan man verkligen bara sluta vara någon sådär? Utan något direkt avslut? :O

2009-05-27 @ 12:07:38
Postat av: Anonym

Gu va skoj o ÄNTLIGEN få rida!

Om du skulle få för dig att ta en tur till mig i Skara får du rida MASSOR om du vill ;)

2009-05-27 @ 14:34:38
Postat av: Fredrik

Kajsa: Inte att vara någon, utan något... Namnet följer helt enkelt med intresse och turn-ons i det här fallet :)

2009-05-27 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback