Regn hos mig.

Det regnar! Det var då själva fan, jag ville ju ha fint väder och jag dödade inte ens mördarspindels i badrummet igår. jag skonade den och så blir det regn ändå! Jaja, man kan väl inte få allt här i väelden men jag hoppas att min baddräkt kommer idag, då kan jag ju alltid ta på mig den och hoppa omkring i regnet som en annan liten räka. Ska snart åka in till sjukhuset och ta lite prover och sätta igång min förhoppningsvis absolut sista penicillinkur. Forever liksom. Eller jallafall på väldigt, väldigt länge. Jag får den inte för att jag är sjuksjuk, utan mer för att det har trillat ner lite pseudomonas (evil baciller) från näsan, det fanns alltså inget dumt i mina nya, fina lungor. Här kör vi ju bara på top notch liksom.

Efter sjukan ska jag och mamma undersöka en eventuell present till mormor. Det kan bli kul. Hihi. Och nu ska jag skriva ut lite viktiga papper. Muy importante.

över och ut.

Kommentarer
Postat av: switch

"Någon måste ha retat judarna..." som Lasse Tennander så fint parodierade den gamle Orup-räven :)

2009-05-22 @ 15:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback