Nattsurr.

Klockan är snart halv två och jag borde ligga till sängs och sussa sött. Men äh, jag råkade somna lite vid nio och vaknade strax efter elva, det var väl kanske inte min bästa idé någonsin. Shit happens som man säger. Sitter och tittar på Love and War, återigen, det blir liksom bara bättre, hela jag får gåshud. Fast att jag inte förstår mer än mi amore. Ja, och själva helheten liksom. Konstaterar lite krasst att jag kanske har för lite kärlek i mitt liv. Men jag orkar inte bry mig, jag är alldeles för upptagen med att må bra. Imorrn tänker jag kanske tjuvåka tåg (fast att jag egentligen inte får åka kollektivtrafik) för jag får krupp av att sitta hemma och uggla. Jag måste GÖRA NÅGOT. Jag kan ju iofs ta en promenad runt hela Mantorp, återupptäcka stället liksom.

Har suttit och kollat på hästar också. Inte för att jag tänkte köpa mig en. Jag har bara kollat efter folk som vill ha hjälp. Fast jag måste nog träna lite mer först. Jag befinner mig inte på elitnåvå, om man säger så. Inte för att jag någonsin befunnit mig där, men jag har ju kunnat rida hyfsat. Åh, en liten, envis ponnyjävel. Ge mig en sån och jag är lycklig i minst en halvtimme.

Nej, fan, nu får det vara slut på det här. Säng!

Kommentarer
Postat av: Gloria

http://www.youtube.com/watch?v=-veEBTHdqFM

2009-05-26 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback