Home, sweet, beloved home.

Nu är jag hemma. Jag har varit hemma ett tag, men vem sätter sig vid datorn det första man gör liksom? (Eller okej, jag gjorde nästan det, men det var bara för att jag skulle bevaka en auktion på en baddräkt, som numer är min. Beach 2009, here I cum).

Här luktar allt hemma och jag har pussat på Nils minst en miljon gånger. Selma har sovit i mitt knä och Majs har tiggt musslor. (Klart hon fick, hon är ju så söt när hon tigger!) Jag åt mat som inte var sjukhusmat och jag har delat upp mina mediciner för hela veckan. Imorrn ska jag rensa ut min byrå, ut med gamla och in med det nya. Hell yeah. Och så ska jag tvätta och gå en promenad med min kamera. Om det inte regnar. Annars ska jag och Nils ha lite quality time, tillsammans med The Zombie Diaries. Och en påse ostbågar.

Sista måltiden.
Kycklingspett med ris och jordnötssås. VEMOD!


Fast väl hemma möttes jag av denna. Då blev jag lite glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback