Ond bråd död.

Vad är det med folk och snö? Varför verkar det som att folk kör som blinda hönor så fort det kommer lite snö? Det är ju inte direkt så att vi aldrig förr har sett det vita mojset som faller från himlen, men ändå. Trafikkaos! Massdöd på E4an! Varning för snökaos! Det här kan iofs vara till fördel för mig. Om man nu får lov att tänka i sådana banor. För ipso facto, ju mer folk som dör, desto större chans är det för mig att få ett par schyssta lungor. Och det skulle ju inte vara helt fel. För att förtydliga, med "schyssta lungor" menar jag inte nya tuttar. Även om jag inte skulle taka nej till sådana heller, om jag fick dem gratis. Eller jo, jag skulle nog tacka nej, vid närmare eftertanke. Men anyway, mer snökaos åt folket! Mer lungchans till mig. Woho. Jag vet att det är ofint att önska livet ur folk, men vad ska jag göra då? Lite kan jag väl får önska jallafall.

// Yours truly, Malutta Korvsnutt.

Kommentarer
Postat av: switchbitch

Varför skulle det vara ofint att önska livet ur totalt okända människor om deras död är det enda som i längden kan få dig att stanna kvar i den nuvarande kroppen? Om man, för ett ögonblick, vill vara _lite_ finkänslig så kan man ju hoppas på att den som du får lungorna av dog pga ren och skär dumhet; then it's a win-win situation: du får leva och världen slipper få dåliga gener spridna av en idiot. Darwin Awards FTW!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback