Jag älskar Gran Canaria.

meep meep.

Jag har absolut inget att göra. Funderar på att gå bort till djuraffären och köpa en leksaksråtta till Doris, men det är ju så fruktansvärt långt dit. (100 meter eller något?) Gud, vilka bekymmer man kan ha! What to do? Ska nog ta mig en svälj te och sen fundera över mitt liv. Jag vill så fruktansvärt gärna resa just nu. Helst till Gran Canaria. Ja, jag erkänner. Jag är en jävla sucker för Gran Canaria och kan absolut inte få nog. San Agustin, Mas Palomas och Las Palmas. Ge mig mer! Jag älskar stranden i San Agustin, med sina svarta lavasand. Jag älskar Loopy's för dom gör öns godaste pizzor och hela restaurangen är bara hur myckig som helst. Jag älskar att till på folk i Playa del Inglés. Det finns alla sorter (men mest feta tyska turister med magväska) Jag älskar stranden Las Canteras i Las Palmas, den är lång och trevlig och man kan gå där en hel dag och bara titta. Allt är så fint. Man kan hoppa mellan stenar och titta på fiskar som simmar. Jag älskar shoppingen i Las Palmas. El corté Inglés är två shoppinghus större än du kan ana. Oh how i wish I could be there. Jag älskar lilla fiskebyn Arguineguin. Strandpromenaden är fantastisk. Puerto de Mogan är fantastiskt vacker med sina gränder fyllda av blommor. Fantastisk mat och trevligt folk. I bergen ligger Mogan, pittoreskt och lungt. Kaktusfarm. Jag älskar Palmitos Park med alla kaktusar, fåglar och gröna blad. För att inte tala om papegojshowen.
Jag älskar Gran Canaria.


Här kan ni se live från Las Canteras i Las Palmas. Coolt va? En karta, bara för att liksom.

Jag kanske borde skaffa ett liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback